BUJ

- Kā pie jums var pasūtīt/nomāt inventāru? Vai tas nav sarežģīti?
- Tas nav sarežģīti! Maksimāli esam atvieglojuši visas darbības mūsu virtuālajā interneta nomas punktā. Nav nepieciešama iepriekšēja reģistrēšanās sistēmā. Aplūkojot inventāru, ikvienu no tā var pieivienot virtuālajam iepirkumu grozam.  Kad visas izvēlētās preces ir grozā, veiciet pirkuma procedūru, kas neaizņems vairāk kā tikai pāris minūtes, jo netiks prasīta nekāda lieka informācija vai reģistrēšanās. Attiecīgajos pieprasītājos lauciņos lūdzam norādīt pircēja kontaktinformāciju kā arī jūsu uzņēmuma rekvizītus (ja nomnieks būs juridiska persona). Obligāti aizpildāmi ir lauciņi, kas apzīmēti ar zvaigznīti.

- Vai nomas inventāru iespējams saņemt pašam un nemaksāt par piegādi?
- Jā, protams! Veicot pasūtījumu, varat izvēlēties opciju "Saņemt pašam, bez piegādes maksas". Lūdzam ievērot, ka preces saņemšanas laiku jāsaskaņo, jo primāri nodarbojamies ar preču piegādi klientiem, un var gadīties brīži, kak birojā nav neviena darbinieka. Atsevišķiem inventāra priekšmetiem (piem. lielās teltis), kam paredzēta profesionāla uzstādīšana-apkalpošana, nav iespējams izvēlēties to saņemt pašiem.

- Kā noskaidrot preču reālo atlikumu noliktavā?
- Vislabāk ir veikt pasūtījumu un mēs informēsim par aktuālo situāciju. Inventāra atlikums noliktavā ir mainīgs un ir atkarīgs no citām rezervācijām. Vislabāk inventāra precizēšanu veikt to pasūtot uz nepieciešamajiem datumiem.

- Ja ir norādīts, ka prece ir noliktavā, vai var nākt pēc tām bez iepriekšēja pasūtījuma?
- Tas nebūtu pareizi, jo inventārs, atkarībā no tā specifikas un lieluma, tiek uzglabāts dažādās noliktavās. Daļa inventāra mums ir uz vietas, bet citi tiek piegādāti tikai pēc aktuāla pasūtījuma (vai pēc rezervācijas apmaksas saņemšanas).

- Mums nepieciešama pavadzīme un rēķins uz uzņēmumu. Vai var tādus saņemt?
- Jā! Mēs primāri apaklapojam juridiskās personas un katram pasūtījumam tiek sagatavots rēķins un pavadzīme. Lūdzam veikt pasūtījumu mūsu internetveikalā, pabeidzot pirkumu tiks prasīts norādīt pircēja rekvizītus un kontaktpersonu. Aizpildot visu prasīto informāciju rēkins jau būs automātiski uzģenerēts mūsu sistēmā. Administrators pārbaudīs pasūtītā inventāra atlikumu/pieejamību, un izsūtīs elektroniski sagatavotu rēķinu.

- Vai var norēķināties ar bankas karti (kredītkarti, debetkarti)?
- Šobrīd nē!

- Kādas ir iespējas apmaksāt preci?
- Šobrīd maksājumus pieņemam tikai bankas pārskaitījumu veidā. Pēc pasūtījuma veikšanas internetveikalā, izsūtam rēķinu, ko var apmaksāt internetbankā, bankas filiālē vai pastā. Norēķinus skaidrā naudā vai kredītkartes šobrīd nepieņemam. Preces var saņemt tikai pēc izrakstīto rēķinu apmaksas.

- Redzu jūsu virtuālajā nomā līdzīgu preci tai, kas mani interesē. Bet tomēr nav īsti meklētā. Vai jums ir arī citas preces?
- Mūsu iespējas ir daudz plašākas nekā tas atspoguļojas interneta lapā. Mums ir daudz piegādātāju un inventāra klāsts regulāri papildinās. Rakstiet mums, kas tieši Jūs interesē un informēsim, kas vēl ir pieejams no mūsu piegādātāju lielnoliktavām Polijā un Vācijā.